کتاب راهنمای انتخاب یک نام تجاری موفق

انتخاب نام تجاری موفق یکی از دغدغه های هرکسب و کاری است که می خواهد از برند خود در طولانی مدت استفاده کند و بر ارزش آفرینی برند تاکید دارد.

انتخاب نام تجاری موفق یکی از دغدغه های هرکسب و کاری است که می خواهد از برند خود در طولانی مدت استفاده کند و بر ارزش آفرینی برند تاکید دارد.

کتاب راهنمای انتخاب یک نام تجاری موفق

نویسنده: لیزا دانی مریام

ترجمه: آتنا مقدم

انتشارات سیته

این کتاب دارای یک متن کوتاه (حجم کم) است. همانگونه که از نامش مشخص است یک راهنما برای انتخاب نام های تجاری است. در طول کتاب به بررسی خطاهای شرکت ها در انتخاب یک نام تجاری (برند) می پردازد و مثال های زیادی را هم از برندهای مختلف برای شفاف تر شدن موضوع بیان می کند. یادمان باشد که آنچه در این کتاب بیان شده بییشتر برای انتخاب نام تجاری یا برند کاربرد دارد نه برای انتخاب نام شرکت، زیرا انتخاب نام شرکت در ایران دارای قواعد و ضوابط بسیار خاصی است که در انتخاب نام تجاری وجود ندارد.

علی رغم اینکه ممکن است بسیاری یا بعضی از مباحث مطرح شده در آن ارتباطی با قوانین و شرایط کشور ما نداشته باشد اما به نظرم مطالعه آن نه تنها خالی از لطف نخواهد بود بلکه می تواند در برخی مواقع برای انتخاب نام راهگشا هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس